Jesteś tutaj:
Strona Główna
❯ Redakcja BIP
← Powrót do strony głównej
ul. Główna 38
62-580 Grodziec
powiat: koniński
tel. (63) 246 31 40, 733 404 252
NIP: 665 223 82 45
Regon: 00 37 30 325
Godziny pracy: pon.-pt. 7.30-15.30
e-mail: opsgrodziec@pomost.poznan.pl
Adres strony internetowej : www.grodziec.gopsinfo.pl
ePUAP: /GOPS_Grodziec/SkrytkaESP
Adres do e-Doręczeń
AE:PL-54397-92715-EDDGG-29
Data opublikowania: 2019-03-26
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: Kinga Krysiak
Licznik odwiedzin: 18497
1. Joanna Rowińska - Przewodnicząca Komisji
2. Kinga Krysiak - Sekretarz Komisji
3. Marianna Markiewicz - Członek Komisji
4. Wanda Latańska- Członek Komisji
5. Zdzisław Pilarczyk - Członek Komisji
6. Sławomir Majkowski - Członek Komisji
Data opublikowania: 2019-03-26
Dane wprowadził(a): admin.
Odpowiedzialna/y za treść: Kinga Krysiak
Licznik odwiedzin: 18617
1.2024
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GRODŹCU
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA ZASTĘPSTWO NA STANOWISKO
OPIEKUNKA ŚRODOWISKOWA/ OPIEKUN ŚRODOWISKOWY
PRACA NA ZASTĘPSTWO NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI
PRACOWNIKA
1. Nazwa stanowiska i niezbędne wymagania:
O zatrudnienie na stanowisko Opiekunka środowiskowa/ Opiekun środowiskowy może ubiegać się
osoba, która spełnia następujące wymagania:
a) Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo pozostałych państw Unii Europejskiej
oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub
przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego
potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4) dyplom w zawodzie opiekunka środowiskowa/ opiekun środowiskowy lub zaświadczenie
o ukończeniu kwalifikacyjnego kursu zawodowego w tym zawodzie,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
6) wykształcenie min. zawodowe lub średnie,
7) prawo jazdy kat. B i sprawny samochód do wykorzystania służbowego,
8) nieposzlakowana opinia.
b) Wymagania dodatkowe :
1) kurs pierwszej pomocy,
2) doświadczenie w pracy z osobami starszymi, wymagającymi opieki,
3) dyspozycyjność,
4) komunikatywność,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) wysoka kultura osobista,
7) dobra organizacja pracy,
8) samodzielność,
9) otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
10) empatia.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych podopiecznego, a w szczególności:
1) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach osoby wymagającej opieki,
2) zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
3) zakup leków, artykułów spożywczych i przemysłowych potrzebnych w gospodarstwie
domowym za pieniądze podopiecznego,
4) pomoc przy przygotowaniu i spożywaniu posiłków,
5) pranie bielizny osobistej i pościelowej przy użyciu środków piorących i pralki automatycznej
podopiecznego,
6) przygotowanie i przynoszenie opału oraz palenie w piecu (w sezonie grzewczym),
7) wynoszenie nieczystości.
b) Opieka higieniczno- sanitarna:
1) mycie i kąpiel podopiecznego,
2) układanie chorego w łóżku,
3) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
4) zmiana pampersów, podkładów itd. (jeśli dotyczy),
5) kontakt z lekarzem, pielęgniarkami środowiskowymi,
6) pomoc w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji podopiecznego,
7) inne czynności wynikające z indywidualnej sytuacji podopiecznego.
3. Wymagane dokumenty:
1) podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na
przetwarzanie danych osobowych (plik do pobrania),
2) CV i List motywacyjny
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej;
4) oświadczenie o niekaralności;
5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na stanowisku;
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o posiadaniu pełni praw
publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo
skarbowe;
8) inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1. Termin składania dokumentów: od dnia 14 marca 2024 do dnia 27 marca 2024 roku
do godz. 14:00.
2. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.; ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U.2019.1282 ze zm.)”.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętych kopertach
opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko opiekunka środowiskowa/ opiekun
środowiskowy” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Grodźcu ul. Główna 38, 62-580
Grodziec
lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodźcu, ul. Główna 38,
62-580 Grodziec.
Dokumenty aplikacyjne składane drogą elektroniczną muszą być opatrzone bezpiecznym
podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu
(zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej).
4. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grodźcu.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty
aplikacyjne składane w innym terminie niż wskazano w pkt 4 będą komisyjnie niszczone w
ciągu 2 tygodni od daty ich złożenia.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w terenie, w miejscu zamieszkania podopiecznego- teren gminy Grodziec,
2) termin nawiązania stosunku pracy: 08.04.2024 r.,3) sposób nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę,
4) wymiar czasu pracy: pełny etat,
5) wynagrodzenie: zgodnie z przepisami,
6) budynek główny Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej nie jest przystosowany dla osób
niepełnosprawnych,
7) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy.
6. Informacje dodatkowe:
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Grodźcu, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
7. Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz
zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną indywidualnie poinformowani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodźcu, stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Grodźcu oraz na tablicy ogłoszeń Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodźcu i
Urzędu Gminy Grodziec.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodźcu zastrzega sobie prawo zamknięcia
postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na ww. stanowisko.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Grodźcu
/-/ Kinga Krysiak
Data opublikowania: 2024-03-14
Dane wprowadził(a): Anna Cegielska
Odpowiedzialna/y za treść: Anna Cegielska
Licznik odwiedzin: 2426
Data opublikowania: 2023-11-22
Dane wprowadził(a): Anna Cegielska
Odpowiedzialna/y za treść: Anna Cegielska
Licznik odwiedzin: 2927
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodźcu informuje o unieważnienieu naboru partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Poddziałania 7.1.2 Aktywna integracja - projekty konkursowe.
Data opublikowania: 2022-01-27
Dane wprowadził(a): Anna Cegielska
Odpowiedzialna/y za treść: Anna Cegielska
Licznik odwiedzin: 6656
Data opublikowania: 2022-01-25
Dane wprowadził(a): Anna Cegielska
Odpowiedzialna/y za treść: Anna Cegielska
Licznik odwiedzin: 6655
1.2021 Grodziec, dnia 05.02.2021 roku
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GRODŹCU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO-
REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, WYCHOWAWCZYCH
I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Główna 38, 62-580 Grodziec, tel. 63-246-31-40
Przedmiot naboru:
Stanowisko: referent ds. świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodźcu, ul. Główna 38, 62-580 Grodziec
Planowany okres zatrudnienia: od 1 marca 2021 roku na czas określony, z późniejszą możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony na pełen etat w miesięcznym okresie rozliczeniowym
Wymiar czasu pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach pracy GOPS.
Wymagania niezbędne:
Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo pozostałych państw Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Nieposzlakowana opinia.
Wykształcenie minimum średnie.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
IV. Wymagania dodatkowe:
Preferowane wykształcenie wyższe- kierunek: administracja, ekonomia, prawo, rachunkowość i finanse, praca socjalna.
Preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą świadczeń wychowawczych, świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
Preferowana znajomość podstawowych programów komputerowych, Płatnik, Ezar+.
Umiejętność interpretowania przepisów prawnych.
Znajomość przepisów: Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.), Ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2019 r., poz. 2407), Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych ( Dz. U. z 2020 r., poz. 111), Ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1297), Ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. z 2020 r., poz. 1329), Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2020 r., poz.808), Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713), Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2019 r., poz.1282), Uchwały Nr 80 Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie ustanowienia rządowego programu „Dobry Start”.
Umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy zespołowej.
Dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania MS Office, Windows, Internetu oraz obsługi urządzeń biurowych.
Wysokie umiejętności interpersonalne.
Prawo jazdy kategorii B.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i pomocy osobom uprawnionym do alimentów:
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i pomocy osobom uprawnionym do alimentów..
Prowadzenie postępowania w zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji w sprawach o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń opiekuńczych (zasiłek pielęgnacyjny, świadczenie pielęgnacyjne, specjalny zasiłek opiekuńczy), zasiłków dla opiekunów, świadczeń wychowawczych i pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
Prowadzenie postępowania i przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, informacji oraz wszelkich innych pism w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, alimentacyjnych i opiekuńczych.
Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń emerytalno – rentowych i ubezpieczeń zdrowotnych osób uprawnionych do świadczeń opiekuńczych.
Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych, świadczeń opiekuńczych (w tym należnych składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i ubezpieczenie zdrowotne). świadczeń wychowawczych i funduszu alimentacyjnego oraz innych w tym zakresie;
Przygotowanie prognoz, analiz oraz sprawozdań w ramach prowadzonych spraw.
Przygotowywanie zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego.
Prowadzenie postępowania w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie kwot z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
Prowadzenie spraw określonych ustawą o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”.
Współpraca z ośrodkami pomocy społecznej, sądami, urzędami, instytucjami i organami w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy.
2. Wykonywanie czynności związanych z realizacją Rządowego Programu „DOBRY START”.
3. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i zaświadczeń dla świadczeniobiorców.
4. Systematyczna archiwizacja danych.
6. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
Zatrudnienie na stanowisku referenta do spraw świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego w wymiarze 1/1 etatu.
Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodźcu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.
Informacje dodatkowe:
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV).
3. Kserokopie świadectw pracy.
4. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie w pracy.
7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
8. Oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego.
9. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności referenta do spraw świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i funduszu alimentacyjnego.
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
11. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.
12. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
13. Oświadczenia wyżej wymienione muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją:
„Nabór na stanowisko: referent do spraw świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Grodźcu ul. Główna 38, 62-580 Grodziec lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodźcu, ul. Główna 38, 62-580 Grodziec w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 luty 2021 roku do godz. 14:00.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodźcu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Gminny Ośrodek Pomocy społecznej nie odsyła dokumentów aplikacyjnych.
VII. Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodziec, stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodźcu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodźcu.
W ciągu dwóch dni roboczych od dnia zakończenia naboru zostanie zamieszczona- w wyżej określony sposób lista osób spełniających wymagania formalne, a także zostanie podany termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Planowane zatrudnienie od dnia 1 marca 2021 roku.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodźcu zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na ww. stanowisko.
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Grodźcu
/-/ Kinga Krysiak
Data opublikowania: 2021-02-05
Dane wprowadził(a): Anna Cegielska
Odpowiedzialna/y za treść: Anna Cegielska
Licznik odwiedzin: 5612
1. Kinga Witkowska-Woźniak - Przewodnicząca Zespołu, pracownik GOPS-u.
2. Kinga Krysiak - Zastępca Przewodniczącego Zespołu, kierownik GOPS-u.
3. Arkadiusz Woźniak - Sekretarz Zespołu, pracownik GOPS-u.
4. Anna Cegielska - Członek Zespołu, pracownik GOPS-u.
5. Marcin Michalski - Członek Zespołu, kierownik dzielnicowych.
6. Jan Michalski - Członek Zespołu, kurator sądowy.
7. Monika Szymaniak - Członek Zespołu, kurator sądowy.
8. Katarzyna Wolniak - Członek Zespołu, psycholog szkolny.
9. Eliza Malinowska - nauczyciel.
10. Zdzisław Pilarczyk - Członek Zespołu, członek OSP w Lądku.
Data opublikowania: 2020-07-20
Dane wprowadził(a): Aneta Torczyńska
Odpowiedzialna/y za treść: Aneta Torczyńska
Licznik odwiedzin: 4157
ul. Główna 38
62-580 Grodziec
tel. (63)246-31-40